Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Tessan - 2 oktober 2007 10:48

Jag har haft dåligt samvete i månader för att jag inte uppdaterat bloggen.

Nu har två personer påpekat det för mig på samma dag (Tack Sara och K-line) så äntligen ska jag ta tag i detta.

Mitt liv har varit otroligt stressigt sedan i maj och vissa dagar är det bara för mycket. Jag har inte riktigt förmågan eller viljan att bromsa heller utan kör på i 110 utan en tanke på konsekvenserna.

I maj "blev vi med hus". Det vill säga, ett nytt hus. Min älskade morfar dog i april och nu har vi tagit över hans hus som han bott i sedan år 1919. Huset ska återställas i ursprungligt skick. Att det var en sådant jobb för att ens få börja bygga kunde jag väl aldrig ana. Men efter månader av jobb så blev det dax för byggstart för 2 veckor sedan.


I söndags och idag har vi husvisning av vårat hus. Vi har inte fått något bud ännu men jag hoppas det kommer efter ikväll..


Så här såg huset ut innan byggstart.



Ovido - Quiz & Flashcards