Alla inlägg under juni 2006

Av Tessan - 27 juni 2006 10:43

Jag hade tänkt börja blogga redan i början av min graviditet, men eftersom jag har mått och mår fortfarande otroligt dåligt så har det inte blivit av. Men nu äntligen..Jag har sedan tidigare två pojkar som är 8 och 4 år och såklart är världens underbaraste!Jag är nu i vecka 16 och hela den här graviditeten har varit en enda lång transportsträcka mot en önskan om att få må bättre. Då vi inte skulle ha fler barn jag och mannen kom det som en chock att jag var gravid och många tankar och funderingar tog form innan jag tillslut bestämde mig för att behålla lilla pyret. Jag började må illa och kräkas i vecka 7 och har sedan gjort det i princip varje dag sedan dess. När det var som värst blev jag inlagd med dropp i fyra dagar. Eftersom jag kräkts så enormt har jag som mest gått ner 7 kg, fått magsår, är trött orkeslös och deppad. Så att vara gravid har denna gång tyvärr mest känts oerhört jobbigt, och så vill man ju inte att det ska vara!Men idag gjorde vi ultraljud och allt såg fint ut med bebisen! Så nu känns det lite roligt och jag känner mig för första gången riktigt positiv!

Av Tessan - 25 juni 2006 17:23

Den bilden med jeansen är från vecka 9, och den andra från vecka 12.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards