Alla inlägg under april 2007

Av Tessan - 25 april 2007 20:37

Jag måste skärpa mig, lugna ner mer och ta det lugnt! Den här veckan har varit helt vild och fortsätter på samma sätt fram till söndag då Charlie ska döpas. Jag har en mängd saker som ska fixas tills dess.

Jag är en sån person som verkligen inte kan sitta ner alltför länge och göra ingenting. Jag klarar inte att känna mig oföretagsam, att inte ha olika projekt på gång och att bara vara här och nu..Om jag då och då försöker så går det bara nån dag sen har jag påbörjat ett nytt projekt.

Men jag skulle vilja ta det lugnt och ta dagen som den kommer utan en massa mål att nå upp till..

Nu har jag levt i fulllspeedat tempo i 2 månaders tid, med extrajobb hemifrån, en massa tradera försäljningar, aktiviteter, fix av barnrum, bakning, pyssel i trädgården mm mm...På söndag har vi dop och efter det har jag LOVAT mig själv att jag ska ta det lugnare, slappa mer, njuta mer och bara pussa på mina älskade barn!

Av Tessan - 18 april 2007 12:50

Nu har vi varit till Stockholm för en shoppingtur! Jag, min kompis och våra bebisar.

Vi hade stora planer för hur mycket kläder vi skulle köpa, både till oss själva och till barnen. Dagen blev bra men det är ju inte som att gå och shoppa utan bebisar precis.. Vi hann titta en liten stund, sedan ville de bäras, äta, bytas på, sova eller var allmänt kinkiga. Inne på Åhlens fick tjejen som jobbade i mexx affären bära runt på Charlie när jag provade klänningar..*hm*. Jag passade också på att byta blöja inne på en bänk på NK.

Dagen avslutades med att vi missade tåget hem och fick ta nästa istället. Klockan 19 var vi hemma efter en lååång dag och så trötta. Men lite fick vi handlat iaf!

Av Tessan - 15 april 2007 12:33

En stor padda hittade vi idag till barnens stora förtjusning, och min..

Jag har alltid tyckt att grodor/paddor är himla häftiga djur! Vi lekte med Mr Frog ett tag innan han fick återvända till skogen..

Ovido - Quiz & Flashcards