Alla inlägg under mars 2007

Av Tessan - 27 mars 2007 21:03

Det är riktigt härligt ute! Jag njuter, barnen njuter och kaninerna njuter av det fina vårvädret. Hela eftermiddagen var vi ute. Charlie låg på gräsmattan, Elliot lekte med Labankaninen och Albin gjorde eld med hjälp av ett förstoringsglas. Det är så härligt att vara föräldraledig nu när det är vår! Tänk om livet alltid vore så här..

Av Tessan - 5 mars 2007 11:13

Igår kväll låg J och läste saga för alla grabbarna. Jag är så glad för mina fina killar! Det är härligt att kärleken bara blir större ju fler barn man får. Nu känns det så självklart att Charlie är här och tillhör vår familj precis som vi andra..Mindre kul är att ögoninflammationen bosatt sig hos oss. Det började med att Elliot fick det förra fredagen, sen Charlie, och sen Albin. Charlie är inte riktigt bra ännu. Igår fick J det och inatt vaknade jag av att ögot var helt igenklibbat. Så nu ser jag hemsk ut kan jag meddela. Det är dock inget jag vill föreviga på bild..

Ovido - Quiz & Flashcards