Direktlänk till inlägg 20 juni 2008

Parken Zoo

Av Tessan - 20 juni 2008 10:34

Trots att vi bor bara några km från Parken Zoo så blir det inte att vi går dit så ofta. Varje år köper vi årskort till hela familjen och sen går vi dit bara 1-2 ggr på hela sommaren.

Men nu var vi där i veckan, och C och de större barnen tyckte det var himla skoj! En favorit var att klappa getterna! Men hur jag än förklarade att det var en get så förkunnande C gång på gång att det var en häst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 7 oktober 2008 19:31

Nu byter jag blogg till: http://tezzinaz.blogg.se/ Jag ska bli mycket bättre på att uppdatera har jag bestämt! Välkomna dit! ...

Av Tessan - 1 september 2008 13:15

Det går bra på jobbet! Det känns som ett helt okej första jobb efter mammaledigheten. Jag är faktiskt helt ledig måndagar och tisdagar, och det är skönt. Sen jobbar jag resten av veckorna, lördagar med. C är snart färdiginskolad på dagis. Det känns s...

Av Tessan - 21 augusti 2008 16:43

Det känns som om allt måste fixas till innnan jag börjar jobba imorgon. Den här veckan har varit hemsk, så stressig! C har börjat inskolningen, vilket går bra! 1,5 års kontroll som gick helt fel och jag åkte hem med honom istället. Läkarbesök och eft...

Av Tessan - 15 augusti 2008 18:47

av min mammaledighet. Det känns sorgligt, vemodigt och rent förskräckligt när jag tänker på att allt härliga och underbara med C är över..Men samtidigt så är det ju inte över. Det blir bara på ett annat sätt, och jag hoppas att det också kommer att b...

Av Tessan - 15 augusti 2008 18:37

Ovido - Quiz & Flashcards