Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Tessan - 31 mars 2008 09:02

Jag skickade in några ansökningar till extrajobb för nån vecka sen. I tosdags ringde de från ett bemanningsföretag här i stan och ville intervjua mig för en tjänst som ekonomiassistent på halvtid. I fredags var jag på intervju först med bemanningsansvarige och sedan med ägaren för företaget jag isåfall ska jobba åt.

Nu ska jag få besked innan onsdag kväll om jag får det eller inte. Det står mellan mig och 1-2 personer till. Jag både hoppas på att de ska säga att jag fått det och att de ska säga att jag inte fått det! Det är ju en bra möjlighet för mig att få ett jobb efter mina studier och mammaledihet, men samtidigt så får jag ångest av att tänka att jag inte ska vara hemma med C på dagarna! Snart så vet jag..

Ovido - Quiz & Flashcards