Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Tessan - 20 januari 2008 21:30

Lilla C har aldrig sovit en hel natt. Han har nog aldrig sovit mer än 2-3 timmar i ett sträck någonsin. Nu funkar det inte längre att ha det såhär.

Varje natt i över 1 års tid blir jag väckt 5-20 gånger. Varje kväll får vi aldrig mer än 40 minuters "frid" utan att C vaknar. Han sover med 40 minuters intervaller tills jag går och lägger mig. Sen sover han bredvid mig varje natt.

Nu är jag så trött både mentalt och kroppsligt så det måste bli en ändring..

På fredag ska vi (maken) börja med "sova hela natten kuren". Jag både längtar och fasar..

Jag ska till Stockholm på födelsedagsfest och ska åka med sista kvällståget hem, så det är nog en bra kväll att börja. Halva jobbet är kanske redan gjort eftersom jag inte ens är hemma.

På tal om annat så strejkar min digitalkamera. Jag kan ta kort men inte ladda in bilder på datorn. Ska försöka fixa till det så fort som möjligt.


Ovido - Quiz & Flashcards