Direktlänk till inlägg 8 februari 2007

Lilla gröna lådan + Charlies sovstil.

Av Tessan - 8 februari 2007 08:41

Äntligen går det att prenumerera på ekologiska frukt och grönsakslådor här i stan. Det har ju länge gått att göra i storstan men inte här hos oss. Men nu så..Idag fick vi vår första låda hemkörd till dörren med olika frukter och grönsaker. Apelsiner, tomater, mango, lök, fänkål och paprika, mums! Så i helgen blir det en fisk och fänkålssoppa!Charlie gillar när han är inmosad bland en massa kuddar och filtar, om han nu inte får tillåtelsen att sova i nån varm famn förstås.

 
 
Arletta

Arletta

9 februari 2007 11:02

Åhh vilken sötnos Charlie är! Diggar kortet där han ligger naken i den gula filten. Så himla gosig.

http://wallemini.blogg.se

 
Elina

Elina

12 februari 2007 08:05

Vartifrån kan man beställa dessa frukt och grönsakskorgarna?? Jag blev väldigt nyfiken!

http://name.sprayblog.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 7 oktober 2008 19:31

Nu byter jag blogg till: http://tezzinaz.blogg.se/ Jag ska bli mycket bättre på att uppdatera har jag bestämt! Välkomna dit! ...

Av Tessan - 1 september 2008 13:15

Det går bra på jobbet! Det känns som ett helt okej första jobb efter mammaledigheten. Jag är faktiskt helt ledig måndagar och tisdagar, och det är skönt. Sen jobbar jag resten av veckorna, lördagar med. C är snart färdiginskolad på dagis. Det känns s...

Av Tessan - 21 augusti 2008 16:43

Det känns som om allt måste fixas till innnan jag börjar jobba imorgon. Den här veckan har varit hemsk, så stressig! C har börjat inskolningen, vilket går bra! 1,5 års kontroll som gick helt fel och jag åkte hem med honom istället. Läkarbesök och eft...

Av Tessan - 15 augusti 2008 18:47

av min mammaledighet. Det känns sorgligt, vemodigt och rent förskräckligt när jag tänker på att allt härliga och underbara med C är över..Men samtidigt så är det ju inte över. Det blir bara på ett annat sätt, och jag hoppas att det också kommer att b...

Av Tessan - 15 augusti 2008 18:37

Ovido - Quiz & Flashcards